Kovács Imréné Katalin

100% GMO mentes táplálék kiegészítők

 

 

Üzleti modellünk 
SoftMarketingTM

 

Sok éve ismerjük olyan megoldásokat, mint klasszikus üzletkötés, nagyvállalati üzletmodell, franchise vagy többszintes marketing. Mindegyiknek a felsoroltak közül van sok jó tulajdonsága, ám sok hibája is, amelyek a mostani időkben még kellemetlen hatasúnak tűnnek. Abból az új világból kitűnik a się SoftMarketing™ – forradalom az üzleti gondolkodásban. Ez a modell foglalja magában a fent említett térről a legjobb praktikákat, miközben kizárja a gyenge pontjaikat.

SoftMarketing™ a XXI üzletkötésnek, sőt van, aki kiterjeszti a XXII századra is, egy válasz a piac dinamikus változásainak követelményeire rynku és egyben egy alternatív megoldás a vállalkozóknak és az alkalmazott munkavállalóknak is.

A vállalkozókat egy esély a tevékenységük kiterjesztésére az alapprofil keretein belül. Mindkét csoportnak egyaránt a jövedelmük stabil főforrásává válhat anélkül, hogy lemondják az eddigi tevékenységüket, és ráadásul nem igényli új ember erőforrás bevetését, se magas anyagi befektetést.

SoftMarketingu™ Fő Alapelvei 
DuoLife cégnél

 

Wellness üzletágban megfigyelhető kb. 30% évi növekedés

DuoLife, a SoftMarketing™ elvei alapján működik, ennek köszönhetően sokkal gyorsabban fejlődik, mert különböző embereket különböző háttérrel vonzza magához. A hatékonyság bizonyítékaiként szolgálhatnak a különböző személyek sikerei, akik Duolife céggel együttműködnek.

 

 


 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 80
Havi: 232
Össz.: 11 818

Látogatottság növelés
Oldal: Üzleti Modellünk Soft marketing
Kovács Imréné Katalin - © 2008 - 2024 - eletet-az-eveknek.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »